31 Ekim 2011 Pazartesi

İlk Diyetim

Ah ahh eskiden bekarken annecim bana diyet yaptırmaya çalışırdı. Okuldan geldiğimde tüm diyet yemklerim hazırlanmış olarak sofrada dururdu. Hatta ayrı yerdim ki canım çekmesin. Canım annecim..
Şimdi evişi,çocuk,gezme üçgeninde diyet yapmak o kadar zor ki. Özellikle yiyecekleri hazırlama kısmı. Akşam için yapılan yemeği kendime uydurma ya da artı birşeyler yapmak. Eşim ben diyet yemeklerimi yapsam hiç sorun etmez. Ama içim rahat etmiyor. Oğlum için gene yapıyorum da..
Hele mesela salata hazırlamak bana o kadar zor geliyor ki anlatamam. Birde tamam güzel hazırlanırsa tamam güzel oluyor da pek sevmiyorum. Gereksiz yeşillik yiyorum gibi hissediyorum. Halbuki bol bol salata yemeliyim ve tüm ömrüme bunu dustur edinmeliyim..

Demiştim ya doktorum ot vb. veriyor diye. Bi bakalım birazdan alacağım olaylara ;
Açkarna ;
- 1 yk enginar suyu
- 1 çyk çörek otu yağı
- 1 tk elma sirkesi
Bunları yarım bardak suya koyarak içiyoruz öncelikle.
Ayrıca
-1 tk yoğurt içine
-1 tk beyaz karışım..

Faydalı şeyler hepside.
Mesela enginar suyu karaciğeri iyileştirici etkisiyle burda. Geçen bböhrümdeki ağrıda karaciğerimdeki yağlanmadanmış zaten.
Çörek otu yağı ha keza çok faydalı. Peygamberimiz Hz.Muhammed ; Çörek otunun ölüm dışında her şeye şifa olacağını söylemiş. Alerjik bünyelere çok iyi geliyor mesela. Bu benim için artı puan..
Elma sirkesini de her zayıflama için birşeyler aaraştıran kişi duymuştur sanırım. Forumlarda özellikle çok bilgi ve paylaşım var bu konuda.
Beyaz karışımın içerğine gelecek olursak ;
Sandaloz ve kıtre karışımı.
sandaloz ;
Sandaloz Sakızı, Yağları çözer, Metebolizmayı hızlandırır, Kolesterolü düşürür, Tansiyonu dengeler, İştahı keser, Tokluk hissi sağlar, Bağırsakları çalıştırır.
kıtrenin ise su toplayıcı ve kabartıcı etkisi vardır.
Bunları düzenli kullanırsan gelde zayıflama..

Birde şunu söylemeliyim. Doktorum kişiye özel bitki tedavisi yapıyor. Yani bunları almanın size yararı olmayabilir. Yada zararı olabilir. Bu yüzden danışmadan alınmamalı diye düşünüyorum.


Kahvaltımızı da yazıp bu yazdıklarımı uygulamaya gideyim.

Kahvaltı ; 09:00
- 1 su b. süt içine 1 su b. nesfit. yada 3 kaşık yulaf
- 3 kurukayısı ve tarcın serp
- 2  tam ceviz içi
- 1 greenwood form çayı

Çok acıktım bi gideyim..
Bu arada blog açtım hemen ne kadar çok gelen var. Şaşırdım kaldım. Yanlız olmamak çok güzel..  Çok teşekkürler...

1 yorum: