30 Ekim 2011 Pazar

Denenmiş Zayıflama Yöntemleri

Neler neler sayayım ki.. Hangisiyle başlıyım.
akupunktur? takviye beslenme mamaları? spor? step? plates? koşu bandı?
diyetisyen zilyon tane? akupunkturumsu biomio?

Evlenmeden önce en son annem beni muzaffer kuşhana göndermek niyetindeydi. Annecim ve babacım neler neler yapmadı ki. Bu saydıklarımı annem babam da eşimde ayrı ayrı yaptılar sağolsunlar. Ama becerebildiler mi.. hayııır.. Herkesin söylediği şeyleri biliyorum. Olay bende bitmeli. kafaya koymalı.. sonra bitirmeli.. vb.. İstemedikten sonra yapılmaz. Demekki sen istemiyorsun vb.. Ben bunları dinlemekten yoruldum çevrem söylemekten yorulmadı. Belki kendi halime bıraksalar mı? ım yok bırakmasınlar..
Gerçi şöyle de bir şey var. bi tek ben kalmadım herhalde şu dünyada bu kiloda. Ki arkadaşlarım var. ne diyet yapıyorlar ne de kilolarından gocunuyorlar. Giyiniyorlar herbişeyi yapıyorlar. Ama bende hep bir eziklik duygusu. Neden anlamıyorum. Demek ki diyorum çevrem hep bana böyle olmamam gerektiğini söylemiş. E bende yıllardır bu şekilde mutlu değilim. Ama başka türlü de olmuyorum..
İstemiyor muyum?? istiyorum.. çok hemde.. o lafları yedirmeyi nasıl istemem..
Amma velakin olmuyor işte. Herşeyi biliyorum. Belki bir diyetisyenden fazla bilgim. Ama gelin görün o yiyeceği gördüğmde yememeyi düşünüyorum da bi başlarsam asla duramıyorum. Ne kadar zayıf bir iradem var diye hayıflanıyorum... Gene aynı kalıyorum..

Şimdiye kadar ki en başarılı kilo verme yöntemim gene arkadaşlarla diyet yaptığımız bir zamandı. Şu meşhur isveç diyetini yapmış ve 8 kilo vermiştim. Sevdiğim bir diettir. layıkıyla yaparsan süper sonuçlar elde ediliyor gerçekten..
En kısa sürede ise en son gittiğim diyetisyenim sayesinde verdiğim 5 kilo sanırım. 25 günde 5 kilo verdim Hemde ramazandı ve oruç olayları da içindeydi diyetimin. Ama  çok başarılıydı hiç bozmadım. Doktorum o kadar motive edici biri ki. Hala da onunla kilo verebileceğime inanıyorum. Biraz önce mail attım kendisine. Ona gidene kadar kendim birşeyler yapacağımı. Gelmeye yüzüm olmadığını yazdım. bakalım neler diyecek..

Verdiği diyeti de paylaşacağım burda. Zaten yarın pazartesi. Ve dünyada çoğu kadın yarın diyete başlıyor. Keşke beraber başlayalım diyebileceğim izleyicilerim olsa.. Ama maalesef.. Şimdilik yazyım kendi kendime. Bana bir motive olacağını düşünüyorum blogun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder