30 Ekim 2011 Pazar

Kilo kaç?

Hangi bayanın hoşuna gidecek bir sorudur ki bu? Hem çok zayıf olanın da hoşuna gitmez. Hani bellidir ki soran kişi bir gariplik hissetmiştir sizde. Ya çok zayıfsınızdır sıska vb.. ya çok kilolusunuzdur şişko vb.
Yazacak çok şey var. Böyle bir ayrımın olmaması gerektiğinden tutunda... neden normal yaşamadıklarına kadar..

A bak birde hani söylerseniz aa hiç o kadar gözükmüyorsun diyenler var o ayrı. Zaten kilolu olan kişi kendini o kadar görmüyordur. Bazen toplulukta denebilir ki size ; oha 100 yoksun ya.. O zaman işte ufak bir tebessümle bakarsınız. E ne diyeceksiniz. Evet oha okadar varım mı.. ya ya evet deyip geçiştirip,belki üzülüp belki içiniz kan ağlayarak bakışırsınız bunu diye kişi ile.
Bazen siz sorarsınız yolda gördüğünüz birini işaret ederek. Ben okadar yokum dimi? Benim kalçam o kadarda çıkık değil ya değil mi gibi. E öyle de olsa zaten hayır cevabını alıp rahatlarsınız. Sonra.. En yakın mcdonalds nerde??

Şu bloglara gireli beri bu blogu açmalıydım aslında. Çok tecrübeli bir kiloluyum çünkü. Denemediğim yol düşündüm.. ımmm ameliyat. Geçen biri dedi. Benimde aklıma yatıyordu ki vazgeçtim. Ameliyat lafı korkutucu. Birde sonra gene almak var falan fa filan. yok kalsın...

ımm 28 yaşındayım. ... kiloyum.. vuu yazık bana..
Pattadanak söyledim ama bu blog gizli. Yani bi müddet. Zayıflayınca ortaya çıkartıp ünlü olmayı planlıyorum.
Tabii diyetisyenimle el birliği verip güzel güzel onun dediği sürede kilolarımı verebilirsem..

Şimdi bu kiloyu yok efenim hamilelikte aldım yok efenim nasılda aldım anlamadım diyemeyeceğim.. İlkokuldan beri olan kilolar.. Gerçi bi zamanlar 70lerdeyken de diyetisyenlere gidiyordum. E hala gidiyorum. hiçbirşey değişmemiş artan kilolar haricinde..
Ve tabii ki kullanılan kortizonlu ilaçların etkileri yok değil. Ama buna da kesinlikle bağlamıyorum. Hatta uzun zaman kesin troitlerimde sorun var dedim ama.. Yok anacım.. onlarda da bişey çıkmadı. Doktora emin misiniz dedim. bişey olsaydı ona bağlanıp ohh ne ala...
Olay şu ki.. yemek yemeyi çok seviyorum. Hele de güzel yemekleri.. Her yeniliğe de açığım maşallah. Biri şurda güzel blabla var desin.. Hemen gitmek isterim. Onu geçin ya.. Hele lise zamanımda markette,kantinde yeni çıkan belki paketi bile yenilenmiş olsa da mutlaka denerdim. Sonra staj için ülkere gittim bigün. O gün tövbe ettim. Gördüm ki sonu yokmuş. Heryer değişik ürünle doluydu. Kafayı yedim.
Neyse işte.. Durumum budur.. Yemek yemeyi seven,yapan,alan.. ama çoook kilo vermesi gereken biriyim. Imm sanırım 30 kilo vermem gerekiyor. .... kilo olsam var ya diye diye hayaller kurup bide o ... kiloluk bana kombinler yapıp şıkır şıkır giydiriyorum.
e giyinme konusuna hiç girmeyelim. Hayatım boyunca hep beğenildi giydiklerim. Hep farklı giyinmeyi sevdim. Farklı renkler özellikle hep dikkatimde. Ama tabii ki bu kiloda olunca en farklı renginiz lacivert olabiliyor. siyah , lacivert.. Gerçi yok ya çok renkli giyinirim ama.. napıyım kiloluyum kilolu gözükmemeyi nasıl başarıyım..
E tabi birde girdiğin yerde istediğin şeyleri alamama konusu var. Bir postta herşeyi anlatmış olmamak için duruyorum artık.
Evet ben ... kiloyum. Ve yarın dietime tekrardan başlıyorum. İlk başta beni çok kimse bilmeyecek ama yazmaya devam edeceğim..

1 yorum:

  1. umarım en kısa zamanda yapacağın diyeti paylaşırsın, merak ettim açıkçası... eğer disiplinli bir şekilde spor yaparsan ve yediklerine dikkat edersen kilo verebileceğini düşünüyorum çünkü yaşın müsait, metabolizman çok yavaş değildir henüz. Şimdiden bol şanslar!

    YanıtlaSil