31 Ekim 2011 Pazartesi

Kraker olsun da çubuk,balık farketmez :)

Çok yoğun bir hafta. Ve sıkıntı. yoğunluğum benimle ilgili olsa gam yemiciiim.. Ama o şu bu falan filan derken doldu günler. Evim dandini. işler cabası. Bakalım bayramı bulabilecek miyiz?
Bugün yoğunluktan dietimide hep bi bozayazdım.
Ama bozmadım :)
Sadece yerleri değişti diyebilirim..
Açkarna ve kahvaltıda ne yenileceğini yazıştım. Şimdi sıra öğlen yemeğinde ;

Öğle Yemeği ( 12:00-13:00)
- 2 dilim tahıl ekmeği
- 1 dilim beyaz peynir
- 1 hşlama yumurta veya 4 zeytin
- yeşillik domates tuzsuz yağsız sınırsız.
- 2 yk yoğurt
- 1 yeşil çay.

Gene belirteyim ki ben böyle istedim. Öğlen ayrıca kendime yemek hazırlamamak için öğle yemeğinde kahvaltı tarzı yemek çok iyi oldu benim için.


Ara Öğün;
- 1 porsiyon meyve
- 1 çay bardağı leblebi yada 5 grissini yada 1 paket etiform yada 3 galeta yada 36 çubuk kraker yada 64 balık kraker
- 1 ayran yada 1çb süt
- 1 yeşil çay

Gözlernize inanın. Ve 36 tane çubuk kraker yiyin. B dieti duyduğum an arabanın muhtelif yerlerine bile çucuk kraker doldurdum. Süper bişey. Hele de balık krakerleri sayışımı görmeliydiniz. Siz saymayın kolaylık olsun bir kase 64 tane yaklaşık oluyor sanırım.

Imm birşey söylemeyi unuttum. Dün sabah tartıldım ben. Bidaha da tartılmak yok. Asla kat'a.. Tartılında verdisen bir rahatlama geliyor vermediysen amanda neden vermedim diye bir boşverme. O yüzden kesinlik yasak. Doktorum uzuuun bir konuşma yaptı benimle bununla ilgili. Ama alışmışım bayadır tartılmamışm. Aşağılarda yazdığım kiloya kilo katmışım. O yüzden kilomu da sildim. Şimdi böle. 30 kilo verdiğimde ben işteee şu kilodaydım derim.. Birde öncesi sonrsı fotoğrafı ekledim mi..

3 yorum:

  1. bu resmen kraker diyeti :) ismi öyle olmalı :) şaka bir yana çok sıkı gibi gözükmüyor, yanılıyor muyum?

    YanıtlaSil
  2. çok çok sıkı dğil ama gene de zorluyor. et sadece haftada 1 gn. sebze yemeğinde bile kıyma vs. olmayacak.

    YanıtlaSil
  3. Bu diyet yanlis heralde 😀😀 d:

    YanıtlaSil