3 Kasım 2011 Perşembe

O son kaşığı yemeyecektin...

Mısırlı pilav yapmak çok kötü bir seçimdi bugün. Oğlum için yaptım ama çok güzeldi. Hemde tavuk sulu. Of ya çok güzel yemek yapıyorum ve yiyorum imdat :)
O değil de en sevdiğim yemek pilav..
Kasım 15te diyetisyen randevum var. Ozamana kadar biraz rahatlamayı umuyorum.
Çok fena bir durumdayım son 1-2 haftadır. Hamile halme geliyorum nerdeyse. Kıyafetlerim desen olmuyor. Bayramda ne giyeceğim bilmiyorum.
E tabi o yüzden hep oğluma çalışıyorum. ona çok güzel bir yelek ve şal aldım. Fena tarz olacaktı. Küçük geldi değiştirmem lazım yarın. Belkide kalınkalın hırkalardan alırım. Süper şeyler var. Ama tabi pahalı şuan heryer. Zaten şalı görünce eşim bunu ben kullanırım dedi.

Su içmiyorum hiç bir diğer sorun da bu.
oğlum su istediğinde aklıma geliyor ve birden bire su için yanıyorum resmen. hatta ona vermeden kendim içiyorum. Bak şimdi de susadım. Bi içip geleyim.
Gittiğim bir kafede suyu getirirken içine yeşilelma dilimi koymuşlardı. ne kadar güzeldi. Canım çekti şimdi...

Zayıflamk istiyorum zayıflamak istiyorum.. nokta..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder